📤 LEVERING BINNEN 1 WERKDAG | ⌛BETAAL ACHTERAF MET KLARNA | 🔥 DE HEETSE ITEMS BINNEN DE BENELUX

Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Plaats je je bestelling op een werkdag voor 15:00u? Dan gaan wij direct voor je aan de slag om je bestelling dezelfde dag nog te verzenden. Jouw bestelling wordt dan de volgende dag geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland Het verzenden van je bestelling kost €4,99 binnen Nederland. Vanaf €75,- verzenden we je bestelling gratis! België: Het verzenden van je bestelling naar België kosten €7,99. Vanaf €99,- verzenden we je bestelling gratis!

Kan ik mijn pakketje volgen?

Jazeker! Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een bevestigingsmail met een tracking code en een link naar de track&trace pagina van DHL. Mocht je dan nog het aflever moment willen wijzigen, dan kan dat gemakkelijk via de track&trace pagina!

Mijn Track&Trace doet het niet.

Dat kan kloppen! Nadat je bestelling is verzonden duurt het meestal even voordat de tracking pagina werkt. Meestal is dit na 19:00u.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Helaas hebben wij geen winkel of bezoekadres en is het daarom ook niet mogelijk om je bestelling op te halen bij ons.

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik doen?

Maak je geen zorgen! Bekijk nog even goed de details onder kopje ‘toon details’ op track&trace pagina. Het kan zomaar zo zijn dat je pakket bij de buren is geleverd of is afgegeven bij een DHL service punt. Kom je er toch niet helemaal uit? Stuur ons dan gerust een mail of een berichtje via onze social media kanalen. Vergeet niet om je bestelnummer bij de hand te houden. Zodra we jouw bestelgegevens hebben ontvangen, zullen we direct aan de slag gaan om te achterhalen waar je pakketje is. We zullen je helpen tot het pakketje terecht is! Je kunt ons per mail bereiken via info@lovifashion.nl We streven ernaar om binnen 24uur te reageren.

Wat is de levertijd tijdens de feestdagen?

Ook tijdens de feestdagen proberen we alle bestellingen die op werkdagen voor 15:00u binnen zijn, dezelfde dag nog te verzenden. Echter kan het zo zijn dat je bestelling later wordt geleverd wegens drukte bij de vervoerders. Uiteraard proberen wij dit altijd aan te geven zodat je van te voren op de hoogte bent.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Lees goed de retourvoorwaarden door, voordat je het pakketje opstuurt.

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Ja, retourneren bij ons is op je eigen kosten.

Hoelang duurt de retourverwerking en terugbetaling?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur.

Mag ik een sale item retourneren?

Ook items uit de sale mogen geretourneerd worden binnen 14 dagen.

Ik heb geretourneerd, maar ik krijg een betalingsherinnering van Klarna, wat nu?

In dit geval zijn er 2 opties. Je kunt in je Klarna app aangeven dat je een artikel hebt geretourneerd, waardoor de betaling op hold wordt gezet. Je kunt ook de bestelling alvast betalen. Op het moment dat wij je retour hebben verwerkt, zal Klarna het betaalde bedrag weer terug op je rekening storten. Voor meer vragen kun je contact opnemen met de Klarna klantenservice: 020 – 808 28 52

Wat zijn de retourvoorwaarden

- Retourneren kan binnen 14 dagen Het terugsturen van je item(s) uit je bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. - Items dienen ongedragen en in nette staat te zijn Wij zijn helaas genoodzaakt om een retour te weigeren als een item draagsporen bevat of een geur heeft. - Beplak de originele verpakking van je retour item niet Hou er rekening mee dat alle items terug gestuurd dienen te worden met verpakking om het item heen. Beplak de originele verpakking niet. Bijvoorbeeld: je wilt een paar schoenen terug sturen. Stop de schoenen in de juiste schoenendoos en doe een zak of een doos om de schoenendoos heen. Dit mag onze verzendzak zijn of een andere zak/doos van jezelf. Plak deze zak/doos dicht en plak hierop het verzendlabel zodat de schoenendoos zelf netjes en on beplakt blijft. Hetzelfde geldt voor kleding items. Stop het kledingartikel in de bijbehorende verpakking en daarna in een eigen verzendzak of doos. Plak deze vervolgens dicht en plak hier een verzendlabel op.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen via Ideal, Bancontact en Klarna.

Mijn Klarna betaling lukt niet. Wat moet ik doen?

Wij staan los van Klarna. We raden je in dit geval aan om contact op te nemen met de klantenservice van Klarna zodat zij jou kunnen verder helpen. Het telefoon nummer is: 020 – 808 28 52